Pages

Tuesday 26 June 2012

Pengalaman Baru


Hari ni aku hanya melepak je kat pejabat memandangkan takde tugasan yang perlu diselesaikan. Bukannya malas tetapi memang takde user yang datang dan kalau yang ada pun, terus kami selesaikan disitu juga. Disebabkan 2 hari dah free, maka geng kami buat gila dengan pergi bergambar kat Air Terjun *nama mende ntah... -_- * dekat Kampung Baru, Kerteh. Yohooo~

Dengan perjalanan yang mengambil hampir setengah jam, kami akhirnya tiba disana. Bukan nak mandi pun, setakat pergi makan nasi dalam hutan pastu tangkap gambar keindahan air terjun tu. Cantik tak cantik air terjun tu, aku tengok air dia memang jernih, dalam dan sejuk. Sayangnya kami tak sempat mandi memandangkan kami tak bersedia pun. Baju pun tak bawa. Haha.

Balik kerja pula, aku tunggu Farid kat depan pintu masuk Petronas. Rupa-rupanya dia balik kerja pukul 5.30 petang. Malam ni aku tidur kat rumah sewa dia. Saja-saja nak tengok keadaan rumah. Kalau sesuai, aku nak duduk sana. Tapi nampak macam tak sesuailah pula sebab kat sana banyak masalah. Huhuhu

Apa-apa pun memang bestlah sebab rumah kampung sebab mandi air telaga kan? Ada kenangan terjatuh pula tu. Keh keh keh..

Kenangan oh kenangan.... XD

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...