Pages

Monday 25 June 2012

Kehadapan Watashinonikki | 私の日記


Kehadapan Watashinonikki | 私の日記,

Maafkan aku kerna membiarkan kamu bersendirian dan sehingga sudah tidak tercoret lagi apa-apa disini. Terlalu banyak perkara yang aku fikirkan sehingga tidak terdaya untuk aku menjenguk sebentar keadaanmu. Terlalu besar masalahku sehingga bukan sahaja kamu yang terjejas tetapi juga kehidupanku sendiri. Maka, masakan aku akan mementingkanmu disaat aku harus memikirkan sesuatu yang lebih penting?

Watashinonikki | 私の日記,

Aku berjanji aku akan lebih kerap kembali kepada mu dan mencoretkan susah dan perit hidup ini, kenangan indah dan manis yang aku lalui dan apa jua yang aku terfikir untuk dilakarkan disini. Bukankah kamu ini Watashinonikki | 私の日記 ku yang bermaksud Diariku? Sememangnya aku layakkan untuk aku berada disini, bukan?

Watashinonikki | 私の日記,

Kamulah lambang isi hatiku. Maka senyumlah kerna satu hari nanti aku akan kembali menghadapmu dan membaca segala apa yang tercoret disini. Nantikanlah.

Dari si penconteng,
Ahmad Sufi Ahmad Asri.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...