Pages

Sunday 16 September 2018

Where Am I ?

Wohoooo!

3 tahun lepas, aku ada menulis satu entry setelah 3 tahun senyap menyepi.

3 tahun kemudian berlalu sekali lagi, menjadikan hari ini adalah entri pertama selepas 3 tahun lepas.

Jika ditanya pada waktu ini, kenapa aku menulis 04 Ogos yang lalu, aku sendiri pun tak tahu. Malah aku sendiri tak tahu diwaktu manakah perjalanan hidup aku ketika itu.

It's seem like I'm lost somewhere in this world~

Aku pun tak pasti apa yang berlaku,

Yang pasti banyak suka duka kehidupan.
Ada derita dan bahagia.
Ada kekewaan dan juga harapan.
Tak dilupakan juga ada fantasi dan realiti.

Entah bila lagi akan ku tulis entri sekali lagi.

Apa pun, saat ini azan baru berkumandang menandakan waktu Subuh telah masuk. Dan beberapa jam lagi aku akan bertolak ke Ipoh untuk melihat rumah milik isteriku. Semoga kita berjumpa lagi Watashinonikki !

I can feel you when I close my eyes and facing to the sky.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...